Economic

Noua ediție a studiului „Evoluția afacerilor în 2020” realizat de Valoria în parteneriat cu Doingbusiness.ro aduce o perspectivă actualizată asupra modului în care companiile au ajustat evoluția afacerilor în a doua parte a anului 2020. „Față de ediția de la începutul anului, cercetarea Evoluția prognozată a afacerilor din România arată o contractare puternică a activității companiilor sub impactul pandemiei. Rezultatele cercetării indică pesimismul-rezervat al compa
Pentru tinerii din Generația Z (între 16-24 de ani) dezvoltarea personală și profesională la locul de muncă se numără printre cei mai importanți factori motivatori. Aceștia se așteaptă să primească oportunități personalizate de învățare. Ca rezultat, timpul de așteptare pentru a fi promovați este de 1 an, comparativ cu 4 ani cât este pentru managerii unei companii multinaționale. Ritmul rapid de evoluție determină și o tranziție mai rapidă a tinerilor de la o companie
80% dintre companii în 2020, față de 79% în 2019, au vizat domeniul educației pentru intervenție și sprijin și 73% vs. 55% domeniul sănătății; 76% dintre companiile respondente la ediția 2020, față de 68% în 2019, au ajutat comunitatea prin donații în bani, iar 64% vs. 75% au făcut voluntariat; 41% dintre companiile respondente, față de 24% anterior, spun că bugetul de CSR (responsabilitate socială) a stagnat în anul 2020. Valoria împreună cu CSRMedia.ro au lansa
Luna aceasta a fost lansat Barometrul Digitalizării în companiile din România 2020. Aflat la cea de a treia ediție, studiul realizat de compania Valoria este o utilă investigație comparativă a evoluției nivelului digitalizării companiilor din România atât cu edițiile anterioare dar și cu tendințele de la nivel global. Studiul dă ocazia companiilor din România să-și spună punctul de vedere în legătură inițiativele de digitalizare și planurile lor de viitor în ac
Cele mai multe companii cred că sunt centrate pe clienți și vor să le cunoască nevoile. Dar oare ce cred clienții? Potrivit studiilor realizate de Bain & Company în SUA sau Valoria în România, deși 80% dintre companii spun că oferă o experiență de consum superioară, doar 8% dintre clienți sunt de acord. Așteptările consumatorilor sunt greu de depășit, cu atât mai mult în această perioada de pandemie. Și totuși, sunt trei direcții pe care companiile le pot urma ca s
Compania de consultanță Valoria lansează programul de auto-cunoaștere (self-discovery) numit Experience Clarity. Programul se derulează online și se adresează persoanelor care doresc să își depășească fricile, limitările, procrastinarea folosind mecanismele propriei minți și inteligența emoțională. Decizia vine în întâmpinarea unei noi tendințe privind beneficiile acordate de companii angajaților. Conform unui blitz survey realizat de echipa Valoria în perioada 22 iunie
În ultimii trei ani, am întrebat de zeci de ori participanții la diverse programe de training în organizații, workshop-uri sau prezentări dacă și-au asumat vreodată responsabilitatea. Și răspunsul a fost de fiecare dată oferit extrem de rapid: “DA”. În schimb, la următoarea întrebare: “Ce ați făcut specific pentru a vă asuma conștient responsabilitatea?”, răspunsul nu a mai venit nici la fel de rapid și nici la fel de clar. Am mers puțin mai departe cu cerceta
Marketingul B2B în 2021 nu va fi la fel ca în anii anteriori. În primul rând, companiile vor trebui să se concentreze asupra strategiei lor digitale pentru a atrage atenția consumatorilor. Va fi esențial pentru acestea să creeze o experiență online care să capteze atenția fiecărui reprezentant al companiei client implicat în procesul de cumpărare B2B și să obțină rate bune de conversie. Cele cinci strategii care vor marca marketingul B2B în 2021 sunt următoarele: Marketi
Scorul general care indică nivelul de pregătire al companiilor pentru a putea performa în contextul de afaceri din perioada post-lockdown este de 6,96. Acest rezultat arată că există un potențial semnificativ de implementare, standardizare și îmbunătățire a proceselor companiilor pentru rezultate mai bune. Companiile din România trebuie să se repoziționeze pentru a găsi răspuns la provocările de business generate de pandemie. Totuși, în acest moment, cele mai multe nu sunt p
Se puteau aștepta multe de la anul 2020 dar nu ce trăim acum. Chiar dacă anticipată de mulți, criza nu arăta în niciun caz în acest fel: criză sanitară, urmată de o criză sistemică. În versiunea lui inițială, 2020 trebuia să fie anul zenitului de creștere economică și prosperitate: aluzia împlinirii unei rotunde promisiuni de mai bine. Ceea ce avem, însă, sunt dezechilibre macroeconomice, planuri de salvare și programe de susținere pentru companii și angajați. A. Sch

Pagina 1 din 29