Se poate și în România! De la simplă idee la afacere profitabilă - interviu cu CEO-ul E-Advertising (P)Vremurile în care afacerile de succes pornesc de la o idee, dintr-un garaj sau dintr-o cameră de cămin studențesc nu au apus nicidecum. În acest articol vă prezentăm câteva detalii din povestea E-Advertising, cea mai bine cotată agenție de digital marketing cu focus pe SEO din România și un scurt interviu cu CEO-ul acesteia, Eugen Șotropa.

„Istoria” E-Advertising

Termenul nu este evidențiat întâmplător. Compania are o vechime de doar 6 ani pe piața românească, însă înregistrează o dezvoltare continuă. E-Advertising a pornit de la o simplă idee, de la pasiunea, dedicarea și cunoștințele în domeniul SEO avute de cei doi co-fondatori: Andrei Ursachi și Eugen Șotropa.

Vara anului 2011 este momentul pe care cei doi nu îl vor uita niciodată. Cei doi au reușit să transpună viziunea avută în realitate, obținând un succes ce le-a depășit rapid așteptările. La 6 ani după înființare, compania și-a câștigat notorietatea pe piața de advertising românească.

Între o ședință și o întâlnire cu un partener de afaceri, am reușit să îi răpim câteva minute CEO-ului E-Advertising, Eugen Șotropa.

R.: Cum a început totul?

E.Ș.: E-Advertising a început de la o simplă idee. Inițial lucram fiecare de acasă - nu aveam prea multe resurse. Cred că nici măcar 1.000 de euro nu am avut ca bază financiară, dar aveam speranță - de fapt eram foarte siguri că vom reuși.

R.: Au trecut 6 ani de E-Advertising. Cum ați reușit să vă dezvoltați într-atât?

E.Ș.: La început lucram de acasă - v-am mai spus. Nu conta deloc faptul că eram și administratori, și agenți de vânzări - eram co-fondatori și angajați în același timp. Implicarea aceasta am insuflat-o și celor care s-au alăturat mai apoi echipei E-Advertising și așa am ajuns în punctul în care suntem astăzi.

R.: Inițial E-Advertising era doar un start-up ca oricare altele. Cum ați reușit să vă atrageți clienții?

E.Ș.: Într-adevăr, acea perioadă a fost destul de solicitantă. Făceam totul, în primul an nu am avut nici măcar un birou. În schimb, am avut răbdare și ne-am ocupat de fiecare client în parte ca și cum ar fi fost aerul pe care îl respiram. În primă fază ne-am promovat compania, pentru a ne face cunoscute serviciile, apoi am atras treptat clienți din sectorul business-urilor mici și mijlocii, dar și brand-uri și companii cu poziții consolidate pe piață. Respectul pentru clienți și dedicarea totală au fost armele noastre de care ne folosim și astăzi.

R.: Ce a fost și ce urmează pentru E-Advertising?

E.Ș.: Abia după primul an de activitate ne-am deschis un birou în Suceava. Avea mai puțin de 30 mp suprafață, 2 birouri, 2 scaune și 2 calculatoare. Ne-am mărit echipa considerabil - acum sediul din Suceava are peste 120 mp utili, peste 15 angajați, iar față de cifra de afaceri pe care o aveam la început nici nu există vreun grad de comparație. Direcția următoare? Vrem să ducem E-Advertising și peste granițe!

Pe traseul succesului E-Advertising mai pot fi bifate câteva reușite:

un portofoliu de peste 700 clienți mulțumiți, care revin și recomandă la rândul lor serviciile companiei;

prima carte SEO scrisă de autori români, intitulată „Domină topul motoarelor de căutare” - autori Eugen Șotropa și Andrei Ursachi;

cifră de afaceri de peste 350.000 euro după doar 4 ani de activitate.

Cei care vor să beneficieze de serviciile profesionale oferite de E-Advertising, pot contacta experții folosindu-se de următoarele date:

E-Advertising

Str. Mărășești, nr. 18, et. 1, Suceava

Telefon: 0732 941 354

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

                                         Se poate și în România! De la simplă idee la afacere profitabilă - interviu cu CEO-ul E-Advertising (P)