Marca Festivalului Scrumbiei îi bagă în buzunare zeci de mii de lei deputatului-turnător Pâslaru

   Parlamentarul USL Florin Pâslaru le stoarce bani gălățenilor până și din Festivalul Scrumbiei, marcă pe care a înregistrat-o în folos propriu. Încă din anul 2006, deputatul-turnător Florin Pâslaru - Pintea a încasat sume impresionante de bani de pe urma Festivalului Scrumbiei, eveniment organizat de municipalitate, în fiecare an, în ziua de Florii. Social-democratul a avut grijă să înregistreze, pe data de 26 aprilie 2006, Festivalul Scrumbiei la Oficiul de Stat pentru Invenţii şi Mărci (OSIM), astfel că, încă de la acea dată şi până în prezent, Primăria municipiului Galaţi cotizează la portofelul lui Florin Pâslaru, anual, cu diferite sume de bani. Conform Oficiului de Stat pentru Invenţii şi Mărci, Festivalul Scrumbiei este marcă înregistrată chiar de societatea gălăţeană Prim Plan, firmă care a patronat şi postul de televiziune TV Galaţi. Potrivit datelor înregistrate la OSIM, SC Prim Plan SRL îşi are sediul pe Strada Saturn, nr. 32, acolo unde, până în urmă cu doar câteva luni, a funcţionat televiziunea de partid a PSD – TVG – de care „s-a îngrijit” chiar deputatul-turnător Florin Pâslaru.

   Conform datelor furnizate de către OSIM, marca Festivalul Scrumbiei a fost înregistrată ca oferind servicii de publicitate – gestiunea afacerilor comerciale, administraţie comercială, lucrări de birou, telecomunicaţii, educaţie, instruire, divertisment, activităţi sportive şi culturale, iar culorile revendicate de Florin Pâslaru prin intermediul SC Prim Plan SRL sunt albastru şi verde.

   Până în anul 2016, atunci când expiră data înregistrării mărcii Festivalul Scrumbiei, Florin Pâslaru se va mai putea bucura de cel puţin alte trei ediţii ale festivalului gălăţenilor, cu ajutorul căruia, chiar de ziua sa onomastică, primeşte cadou din partea locuitorilor de la malul Dunării, fără ştirea acestora, evident, câteva zeci de mii de lei.

   Pentru cea de-a XII-a ediţie a Festivalului Scrumbiei, Primăria şi Teatrul Muzical „Nae Leonard” au alocat 134.000 de lei, restul sumelor provenind din sponsorizări.

   Lucian Constantin