Românii consumă de cinci ori mai multe produse autohtone premium în perioada Sărbătorilor Pascale

   Românii respectă cu sfințenie tradițiile și, de aceea, de Paște peste 70% dintre aceștia aleg produsele tradiționaleatâtpentru masa de Sărbătoare, cât șiatunci când vine vorba de cadourile pe care le oferă celor dragi, potrivit Prăvălia Mică,  un nou concept de magazin online specializat în comercializarea de produse alimentare, terapeutice și cosmetice 100% românești.

   “În general, de sărbători, românii sunt mult mai atenți la alimentele pe care le pun pe masă. Astfel, pe lângă cumpărăturile obișnuite pe care și le fac din lanțurile de retail, aceștia acordă un interes mai crescut produselor românești din oferta magazinelor specializate, preparatele tradiționale din carne de oaie și de miel, babicul, ghiudemul, brânzeturile maturate sau proaspete decapră, oaie și bivoliță,sosurile pentru fripturiși dulciurile de casă realizate în sistem de manufactură fiind la mare căutare în această perioadă , a declarat Tudor Barbu, Managing Partner Prăvălia Mică.

 

   Către ce cadouri se pot îndrepta de Paște pasionații de mâncare?

   De asemenea, potrivit acestuia, odată cu apropierea sărbătorilor, crește foarte mult și interesul acordat coșurilor de cadouri pline cu specialități gourmet, dulciurile, siropurile, specialități din miere de albine, brânzeturile maturate, zacusca, fursecurile de casă, vinurile și uleiurile presate la rece fiind ideale în acest sens.

   “Deși în oferta magazinului nu aveam o varietate foarte mare în ceea ce privește cadourile, în perioada sărbătorilor încercăm să venim în întâmpinarea clienților noștri oferindu-le posibilitatea de a-și alege un coș personalizat pentru Paște, potrivit atât pentru persoanele dragi din familie, cât și pentru partenerii de afaceri , a punctat reprezentantul companiei.

   În ceea ce privește vânzările din această perioadă, potrivit lui Tudor Barbu, aceastea înregistrează o creștere semnificativă, atât în valoare, cât și în volum, coșului mediu de cumpărături de Paște ridicându-se la aproximativ 300 de lei, față de comenzile de aproximativ 100 de lei, înregistrate în lunile precedente.

   Mai mult, potrivit reprezentantului companiei, o altă categorie de produse care sunt la fel de solicitate în această perioadă sunt și specialitățile din miere de albine, iaurturile șiconservele din fructe și legume, acestea jucând un rol deosebit de important în întărirea și protejarea sistemului imunitar, ce este ușor mai slăbit primăvara.

   Cu privire la politica de livrare a produselor, Tudor Barbu a menționat că în această perioadă încearcă să ofere tuturor clienților nu doar calitate, ci și prospețime. Astfel, clienții Prăvăliei care își vor umple coșurile de cumpărături până joi vor primi comenzile chiar în ajunul Paștelui, putându-se bucura de produse tradiționale autentice la masa de Sărbătoare.

 

   Târgurile de profil, una dintre cele mai bune metode de promovare a micilor comercianți online

   “Din postura unui comerciant online,participarea la târgurile de profil este deosebit de importantă. Acestea suntun mijloc de promovare foarte eficient, în primul rând datorită faptului că oferășansa unei interacțiuni directe între client și magazin și,  de asemenea, din perspectiva vânzărilor efectuate prin intermediul lor, a subliniat reprezentantul Pravălia Mică.

   Mai mult, potrivit acestuia, în perioada sărbătorilor, vizitatorii târgurilor de profil sunt mult mai interesați de produsele tradiționale și de un nivel calitativ superior, acest lucru aducând un plus de imagine foarte mare expozanților.

 

   Românii, din ce în ce mai interesați de produsele realizate pe piața locală

   Lâsând la o parte perioada sărbătorilor, când românii pun, cu certitudine,un accent mai mare pe produsele realizate la nivel local, trendurile arată că interesul acestora vizavi de produsele românești este într-o creștere lentă, dar constantă, de la un an la altul.

   Astfel, doar dacă analizăm valorile Google pe termeni cheie precum produse tradiționale româneștise poate observa că interesul acestora pentru produsele locale este în creștere în ultimii ani. De asemenea, unul dintre cele mai importante subiecte de alimentație mediatizate la nivel european în ultimii ani a fost cel cu referire la ideea de a mânca cât mai sănătos și mai natural, acest tip de educație răsfrângându-se și asupra obiceiurilor de consum ale românilor.