Economic

Ce va face diferența în acest an? Care sunt tendințele care vor transforma peisajul economic? Cum trebuie să acționăm ca să obținem rezultate sustenabile și să menținem reziliența afacerii? Acestea sunt întrebările pe care și le pun directorii executivi cu care am stat de vorbă la în această perioadă. Dincolo de planurile și scenariile pregătite de manageri, elementele esențiale pentru succes sunt și în acest an date de capacitatea de observare a noilor tendințe și de
Decembrie 2020. Lumea este de peste un an sub asediul pandemiei. Virusul pare că își accelerează propagareaîntr-un nou val. Țările cel mai puternic lovite revin la măsura limitării circulației cetățenilor. Economia globală a suferit o contracțiede aproximativ 4% în acest an. Revenirea la creștere a economiei globale depinde, în 2021, de măsuri la nivel macroeconomic, tip de stimulente fiscale și monetare, de vaccinarea în masă, dar și de măsuri sectoriale și la nivel de c
Conform studiului „Tendințe și provocări în HR 2020”, realizat de Valoria în parteneriat cu BusinessMark și Undelucram.ro, 64% dintre companii spun că cea mai importantă provocare strategică de la nivelul funcției de HR din acest an a fost menținerea unui nivel ridicat de implicare a angajaților, în condițiile în care munca la distanță a devenit ”noul normal” în numeroase industrii. Anul 2020 a pus echipele de HR la încercare prin presiunea puternică pe care a creat-
Odata cu pandemia, digitalizarea a devenit un subiect mai actual decât oricând. Top manageri din sectoare mai ”extroverte” precum sectorul serviciilor, dar și din sectoare mai ”introverte” precum cel al producției industriale vorbesc despre necesitatea digitalizării. Constrânse de o realitate brutală companiile fiecărei industrii sau fiecărui sector de activitate au început să se digitalizeze. Studiul Valoria, Barometrul digitalizării companiilor din România 2020, surprinde
Noua ediție a studiului „Evoluția afacerilor în 2020” realizat de Valoria în parteneriat cu Doingbusiness.ro aduce o perspectivă actualizată asupra modului în care companiile au ajustat evoluția afacerilor în a doua parte a anului 2020. „Față de ediția de la începutul anului, cercetarea Evoluția prognozată a afacerilor din România arată o contractare puternică a activității companiilor sub impactul pandemiei. Rezultatele cercetării indică pesimismul-rezervat al compa
Pentru tinerii din Generația Z (între 16-24 de ani) dezvoltarea personală și profesională la locul de muncă se numără printre cei mai importanți factori motivatori. Aceștia se așteaptă să primească oportunități personalizate de învățare. Ca rezultat, timpul de așteptare pentru a fi promovați este de 1 an, comparativ cu 4 ani cât este pentru managerii unei companii multinaționale. Ritmul rapid de evoluție determină și o tranziție mai rapidă a tinerilor de la o companie
80% dintre companii în 2020, față de 79% în 2019, au vizat domeniul educației pentru intervenție și sprijin și 73% vs. 55% domeniul sănătății; 76% dintre companiile respondente la ediția 2020, față de 68% în 2019, au ajutat comunitatea prin donații în bani, iar 64% vs. 75% au făcut voluntariat; 41% dintre companiile respondente, față de 24% anterior, spun că bugetul de CSR (responsabilitate socială) a stagnat în anul 2020. Valoria împreună cu CSRMedia.ro au lansa
Luna aceasta a fost lansat Barometrul Digitalizării în companiile din România 2020. Aflat la cea de a treia ediție, studiul realizat de compania Valoria este o utilă investigație comparativă a evoluției nivelului digitalizării companiilor din România atât cu edițiile anterioare dar și cu tendințele de la nivel global. Studiul dă ocazia companiilor din România să-și spună punctul de vedere în legătură inițiativele de digitalizare și planurile lor de viitor în ac
Cele mai multe companii cred că sunt centrate pe clienți și vor să le cunoască nevoile. Dar oare ce cred clienții? Potrivit studiilor realizate de Bain & Company în SUA sau Valoria în România, deși 80% dintre companii spun că oferă o experiență de consum superioară, doar 8% dintre clienți sunt de acord. Așteptările consumatorilor sunt greu de depășit, cu atât mai mult în această perioada de pandemie. Și totuși, sunt trei direcții pe care companiile le pot urma ca s
Compania de consultanță Valoria lansează programul de auto-cunoaștere (self-discovery) numit Experience Clarity. Programul se derulează online și se adresează persoanelor care doresc să își depășească fricile, limitările, procrastinarea folosind mecanismele propriei minți și inteligența emoțională. Decizia vine în întâmpinarea unei noi tendințe privind beneficiile acordate de companii angajaților. Conform unui blitz survey realizat de echipa Valoria în perioada 22 iunie

Pagina 1 din 29