Zâmbește România caută și răsplătește ambasadori ai unui zâmbet sănătos

   Campania Zâmbește România, susținută de Aquafresh®, Sensodyne®, Parodontax®  și Corega® și inițiată de GSK Consumer Healthcare, caută în acest an ambasadori ai igienei orale în rândul românilor dispuși să îi inspire pe cei din jurul lor să zâmbească sănătos.

   Sub îndemnul „Inspiră România să zâmbească sănătos!”, campania îi încurajează pe români să inițieze acțiuni și evenimente care îi pot determina pe cei din jur să adopte o igienă orală corectă și să acorde o mai mare importanță sănătății orale.

   Persoanele cu vârsta de peste 13 ani care doresc să devină ambasadori Zâmbește România trebuie să înscrie o idee de proiect pe pagina de Facebook Zâmbește România (www.facebook.com/zambesteromania): să descrie ce ar face/ ce au făcut și cum îşi propun să reuşească/ cum au reușit să îi convingă pe ceilalți să își îmbunătățească sănătatea orală. Poate fi o inițiativă de a face un cântec pe tema igienei orale, o serbare tematică, un bilețel lăsat în fiecare zi pe oglindă pentru a convinge toată casa să nu sară peste periajul dinților sau orice propunere care poate determina o schimbare în comportament.

   Pentru a avea o înscriere eligibilă în competiţia finală, concurentul trebuie să aibă înscrierea sa marcată ca “Finalizat” din pagina de aplicaţie numită “Proiectul meu”. Cei care câștigă susținerea publicului prin cel mai mare număr de like-uri, share-uri şi comentarii la înscriere au cele mai mari șanse de reuşită.

Proiectele pot fi înscrise în aplicație începând cu 21 aprilie 2015 și finalizate până la data de 31 august 2015. Câștigătorii vor fi anunțați pe 8 septembrie 2015, iar premiile care îi așteaptă sunt extrem de atractive:

   - Ambasadorul Zâmbește România 2015 va câștiga un city-break pentru două persoane în Bruxelles, orașul din care a pornit inițiativa Zâmbește România. Totodată, acesta va fi invitat în luna septembrie 2015 în cadrul uneia dintre emisiunile La Măruță, într-un interviu dedicat la PRO TV, pentru a povesti despre această experienţă și va primi produse de îngrijire orală pentru un an.

   - Următorii 10 clasaţi vor primi produse de îngrijire orală pentru un an.

   Un studiu1 GSK Consumer Healthcare din 2014 dezvăluie că majoritatea românilor nu se spală pe dinți seara, așa cum recomandă medicii dentişti, ci doar dimineața, pentru că identifică periajul dentar cu momentul de pregătire pentru interacțiune socială, văzându-l ca un act estetic.

   Pentru majoritatea respondenţilor (45%) beneficiile principale ale spălatului pe dinți sunt o respirație plăcută, senzația de dinți curați (36%) sau albirea dinților (17%). Doar o mică parte dintre respondenţi au menționat că, pentru ei, dinți sănătoși înseamnă pe lângă toate acestea și să nu ai carii vizibile.

   - Peste 45% dintre respondenți au declarat că își periază dinții mai rar de 2 ori pe zi, deși 90% din eșantion este de acord cu importanța rutinei minime de dimineața și seara.

   - Mai mult, 10% dintre persoane au spus că se spală pe dinți doar de câteva ori pe săptămână, o dată pe săptămână sau ocazional (mai puțin de o dată pe săptămână).

  - Pentru 8 din 10 români, principalul impediment pentru o igienă orală corespunzătoare este programul aglomerat al zilei și lipsa facilităților pentru a se spăla pe dinți la serviciu.